Seher05_ Bir_nazenin01 bende dün devlet hastanesinde verdim gece 12 gibi çok şükür kan testimde pozitif
PapatyaAaAaaa Seher05_ bende 12 gibi vermiştim seninde pozitifmiş hayırlı olsun rabbim şimdide yavrularımızı sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin ❤️