Bendede ilk görünmedi 6+4du bebek daha gelişmemiş gelişme aşamasında,10 gün sonra tekrar ozaman hemm kalp atışını da duyarız demişti. Gittin 8+5 falandi. Hem kalp atışını hem kesenin iyi olduğunu herşeyi söylemişti doktor. Ve görünmedigi zaman gitttgimde bana hemen folik asit başladı kullanmaya başladım.