Kızlar son ayımdayım(36+0) ve çok duygusallaştım bazı şeyleri çok takıyorum. Misal eşim benle hep ilgileniyor masaj yapıyor hazır yemek yediriyor falan ama her dışarı çıktığında acaba benden sıkıldı mı acaba bundan sonra dışarılara çıkıp beni tek mi bırakacak gibi düşüncelere dalıp üzülüyorum. Ya halbuki benim için çok şey yapıyor. Annem doğum için geçici süreliğine uzak şehirden yanıma geldi onun rahatlığıyla dışarı sık sık çıkıyor abileriyle takılıyor filan. Bu normal bişey ama alışır da hep böyle yapar mı diyorum mesela
Bence çok saçmalıyorum ama bu duygusallık olayını bir an önce kırmam lazım sanırım gebelik beni ruhen çok yordu o yüzden saçmalıyorum
Sizde de böyle şeyler oluyor mu ?
