seyma-92 ben sabırsızlanıp baya erken başlamıştım çoğu şeyi tamamlandı, ama geç diye düşünmeyin, zaten büyük bebek mağazalarında kıyafet, beşik, araba, şampuan, bezine kadar her şey birarada bulunuyor, gider tık tık alırsınız, marka model belirledikten sonra çıkamazsanız bile internetten söylersiniz. Sadece benim önerim eğer oda takımı alacaksanız bayramdan önce bakmaya çalışın, genelde bir-bir buçuk ay teslim süresi oluyor mobilyada, gelecek silinecek yerleşecek filan son haftlara kalırsa zorlamasın sizi.