xxzzxxzz özel de Nebahat nuhoğlu çok iyi her şeyde yardımcı oldu bana ilk kızımı 2013te dogurdum 2.kizimi ekim2018 te dogurdum. 7 24 saat farketmeksizin yardımcı oldu hatta testlerimi de dışarda yaptırdım hep ilaç olarakta özel ilaç yazmadı bana hiç ilk tercihim hep Nebahat hanimdir 👍 devlet hastanesi olarak size önerebilecegim 2doktor var recep erin ve yesim bayoglu tekin .🤗