fatma4136 benim dr bazen akıntı oluyor bazen olmuyor geçen ay batma vardı. 14. Gün pik yaptı kürtaj sonrası adetlerim şaşmıştı normalde 28/29 da bir olurdum ama kimyasal da geçirince son iki aydır hep 29da geliyordu hiç belirti olmayınca acaba yine bozulacak mı dedim.