Bernush sarikiz1 ikisini de koydum, içinden gerekeni kullanırlar gerisini verirler diye :) (Battaniye, tulum, alt üst takım, zıbın, şapka, çorap, eldiven)
beyzzsenturkk sarikiz1 önü çıtçıtlı ya da bağlamalı takımlar işinizi kolaylaştırır 1,5 yasında kızım var dediklerimi dikkate alın cunku burda bi tane akıllı hanımefendiyi dinleyip ben zıbın giydirmiştim göbek bağı zıbına yapışmıştı ve erken kopmuştu keşke daha önce beni de bilgilendirselerdi kızım kışın doğmuştu ayaklı alt ve bağlamalı hırka gibi bişey giydirmiştim göbek bağı düşene kadar zıbın kullanmayın