Happy-melek1997 Her sabah bulantı ile uyanır kusarım daha doğrusu öğürme diyelim ama bu sabah inanılmaz acı azım burnum genzim yandı sap sarı acı su kustum bir daha yaşarmıyım ki iğrençti acısı başına gelen oldumu acaba
seymaa7 Happy-melek1997 sabahları kustuğunuz için karnınız aç mideniz boş bu yüzden oluyor safra suyu deniliyordu sanırım hamileyken bende birkaç kez sabah kusmuştum sizinki gibi sarı gelmişti
mervemurat16 Happy-melek1997 safra kusuyorsunuz sabah kalkınca ekmek kırıntısı bile olsa ağzınıza atın hemen.Çok zorla kusunca gelebilir bazen kan bile gelir bende iki kere olmuştu
_Mother_ Happy-melek1997 hamileliğim de yaygın yaşadığım bir olaydı ağızda öyle kötü bir tad bırakıyor ki sabah uyandıktan sonra başında tuzlu birşey bulundur ye o şekilde midemi tutabilir
Zubeydeyldrm26 Happy-melek1997 6. Haftadan beri hep kusmayla geçirdim 12.13 haftalar sizin dediğiniz gibi sarı böyle asit gibi su kusuyodum ama sadece aç karna değil akşamları normal gün içinde bile oluyordu resmen sonra ağzımda acı bi tat kalıyordu 16. Haftada kusma hepsi kesildi bianda çok şükür inşallah sizinde çok uzun sürmez
Happy-melek1997 mervemurat16 anladım teşekkür ediyorum zaten sadece sabahları mide boş öğürme oluyor ilk defa olunca korktum açıkçası
Happy-melek1997 Zubeydeyldrm26 benimde 6.hafta da başladı daha8+2haftalığım haftalığım ne zaman geçer geçer mi bilmiyorum ama takatim kalmadı gerçekten 😭
Umutaren Bende yaşadım mide asidi sanırım gelen açtım bende açken kusunca öyle oluyo ve gün içinde o sekilde 4 5 kez kustum bişey olmadı şükür ilk trimester olmuştu temmuzda doğumum var
Zubeydeyldrm26 Happy-melek1997 aynı haftamızda başlamış cidden bulantı kısmı hamileliğin en zor kısmı bence ben Şuan 6. Aydayım bundan sonrası nasıl olur bilmiyorum ama cidden bulantı bittiğinde dedim daha hiç bişeyden şikayet etmicem çok zordu zaten yemedikçe güçten düşüyo insan sizinde Şuan öyledir büyük ihtimal çevremizdeki insanlar zorla kendini ye bişeyler diye ısrar ediyo ama yaşamayan bilmez ben elma ayva çok yedim birazda olsa kesiyordu sizde bi deneyin isterseniz
Lenay223 Happy-melek1997 sabahları aç kalktiginiz için oluyor kalkmadan yatakta kraker yada ekmek arası yerseniz mideniz bulanmaz ben geceden hazirliyordum yanıma komidinin üstüne koyuyordum
Masym34 Happy-melek1997 benim ilk aylarda hergün sabah oluyordu sonra gittikçe azaldı bi süreç Buda mide asidi yada safra gibi bişey diyorlar o olduğu için yakmıştır
Sadeceanne2 Happy-melek1997 😢 5 ay boyunca her gün defalarca yaşadım 35.haftadayız çok şükür bugün kü halimize
Bilibon Safra deniliyo igrenc hisey malesef 13. Haftalara kadar her gun bi kez bazen bi kc kez kustum aonra azaldi gecti arada oluyo cok sukur 21. Haftadayim bulantilar geri geliyo