mommyy24 doktorum ve müdürüm özellikle vurguladı hatta ben akıllık yapıp mesaiye kalayım gider ayak çocuğa bez parası çıkar dedim ama bayram öncesi bitiyor 37 haftam
Çalışsam da ki yasak şirket direk çıkarır
O çalıştığımın bana karı olmayacak izin eklenmiyor veya maaşa o yüzden tam 37 haftada doktordan çalışamaz almalıymışız
Sağlık olsun inşallah