Deletedmom667 stres yapcak hiçbisi yok bnce doktorunuz iyi yapmıs benim ikinci gebeligim ilk gebelikte ikili testim riskli cikmisti oyuzden bu gebeligimde yaptirmak istemedim hem ozel hem devlete gidiorum takip icin devletteki israrla isteyince arastirma hastanesine gittim ondada yapılmadi iciniz rahat olsun sağlıkla alin insAllah kucaginiza🌸🌸