maviipapatya Sevgili annelerim, 23 günlük bebeğim var çok sık kaka yapıyor. Normal yazıyor internette ama hep onun poposuyla uğraşıyorum gibi geliyor sebebi nedir ne zaman düzene girer
mervemurat16 maviipapatya bir bebek günde 20 kerede emse 20 kez kaka yapar önemli olan kakanın rengi ve sıvı olup olmadığı.kızım 4 aylık hala sık kaka yapıyor kabız olmasından iyidir
maviipapatya mervemurat16 emmekten öyleyse… rengi sarı yeşil arası gidip geliyor. Sarılar genelde sıvı yeşiller biraz daha kıvamlı normal mi
mervemurat16 maviipapatya böyle sarı hardal rengi arası birşey değilmi yoksa yeşilmi yeşil ise üşütmüş veya enfeksiyon kapmış olabilir pütürlü gibidir kaka biraz dimi
oykualya mervemurat16 illa üşütme olmuyormuş o mesela annenin ön sütünden veya son yağlı sütünden çok fazla emince öyle oluyomuş anne sütünden yani benim kızımda sürekli emzirdiğim zaman yeşil oluyo mama içtiği zaman sarı oluyo ama hiç üşütme falan da olmadı yani sütün yağlı kısmından fazla emiyolar sanırım kilosu falanda baya iyi