Canan2625 Arkadaşlar doktorum ultrasonda eş Rahime yakın dedi daha 12 haftalığım düzelme ihtimali var mı nu şekilde sıkıntı yaşayan oldu mu
Nlnmtn Canan2625 canım çok erken doktorun ne dedi bilmiyorum ama düzeliyor benim 24. Hafta da eşi asagda denildi şuan 32. Haftadayim çok şükür hafta hafta yukarı çıktı senin de henüz erken çok yorma kendini ağır kaldırma gerçekten bol bol dinlen düzelir inşallah
Meryoss Canan2625 benimde 19. Haftada öyle dedi 27+3 oldum hala tam çıkmadı çıkmasıni çok istiyorum 28 32 haftalar arasında cikiyomus genelde
Canan2625 Nlnmtn inş ya doktorumda aynı öyle dedi senin çok dinlenmen lazım düzelmesi için dedi ama 9 aya kadar nasıl hep dinlenecem bilmiyorum 20. Haftaya kadar düzleme olursa olur dedi doktorum bana
Nlnmtn Canan2625 yaa öyle yedi yirmidort yatma tabi de çok da bı iş yapma gün içinde sık sık uzan dinlenara ara kalk benim 24 te oyledi 28e kadar 3 4 cm uzaklaştı henüz senin başları daha da iyi olur
Canan2625 Nlnmtn villa zaten 7 24 yatmam imkansız 😂 illaki kendime yemek hazrlamak zorundayım eşim işteyken lavabo banyo vs falan olunca hep yatamam da eşim sağolsun akşam o gelince ev temizliği yemek falan yapıyor iyi ki eşim var yoksa zor ya 🥹
Canan2625 Meryoss inş çıkar ya sizinde villa doktor bi korkuttu beni zaten bbmde çıkar inş o zamanlara kadar