Dün aksam normal karın ağrısı yasadım ara ara düzenli değil tabiki gece karın sertleşmesi başladı ve hala devam ediyor bebekte çok hareketli değil afedersiniz az birşey bir şeyler yesem büyük tuvaletimi yapıyorum ve kasıklarım patlayacak derece de ağrıyor fakat düzenli bir sancı yok acaba doğum böyle mi baslıyor