Bugün 37. Hafta oldum. Herkes doğumda sakin olmanın, derin nefes almanın, gevşemenin ve korkmamanın çok önemli olduğunu söylüyor. Peki ama nasıl?!!😅 Bu süreç sakince nasıl yönetilir? Siz neler yaptınız bunun için? Yoga, meditasyon? Deneyimlerinizi paylaşın lütfen ❤️