Zeyno_01 Göğüs büyümesi ,sızlaması,ellediğinde agrıması ve sol kaşık sancısı sizce belirti mi ? Test yapmak istiyorum ama adet günümü bekliyorum😑
myangelson Zeyno_01 bunlar maalesef adet belirtileri ve hamilelik belirtileri. İkisi de aynı yani 🥲 o yüzden test yapılmadan bilemeyiz. Benim mesela catlatma iğnesiyle hamile kalmıştım ama adet belirtilerim var diye test yapmak istemedim negatif diye ama hamileymisim o zamanlar
La_sumom Zeyno_01 böyleydi belirtilerim sol kasığıma iğne saplanıyordu sanki bide aşırı sıcak basıyordu ❤️🤰🏻
Feliz Zeyno_01 evet bende de böyleydi. Kasıklarda ağrı, aşırı derecede göğüs ağrısı, rafa uzanınca karnımda ağrı, ağzımda bir şey yerken acı tat ve karın şişliği. Göğüs ağrım duşta bile canımı acıtacak derecedeydi
zeynosileannis Zeyno_01 ben gebeliğimi 3 gün önce sağ kasıkta dolgunluk ve göğüslere sanki süt iniyormuş gibi sızlama ve arada gelen bıçak batması gibi ağrıdan anladım. Bu normal değil dedim adetten iki gün önce test yaptım ve silik pozitif çıktı
Zeyno_01 myangelson adetim 20sinde bitti canım 21inde birliktelik oldu 4 gün sonra bende belirtiler başladı şaşırdım hatta iki sabahtor böyle midem yanıyor resmen
Sakineoncu Zeyno_01 benimde midem yaniyordu adetime günler kala sonra yerleşme kanamasiyla öğrendim gebe olduğumu
myangelson Zeyno_01 yumurtlama belirtisi de olabilir o zaman doktorum adet dönemi gibi belirtiler olabiliyor demişti akıntı ne durumda ?
ngksu Sol kasık sancısı hariç tek belirtim diğer anlattıklarınızdı göğüslerim şişmişti ağır geliyodu ağrıyodu hatta ağrısı koltuk altlarıma kadar vuruyodu
myangelson Zeyno_01 nasıl bir akıntı var peki şeffaf uzayan yumurta akı gibi mi beyaz kremsi akıntı mi var ve yoğun mu
Kb4576 Zeyno_01 ben gebelikle adet belirtisini ayırt edememistim tek fark rahmime sanki bıçak saplaniyo gibiydi regle 2 gün kala test yaptım onda bile cikmamisti regl olcam diye bekliyordum regli 1 gün gecince yaptım silik çizgi ile öğrendim
myangelson Zeyno_01 o his bende de var bu ay adetim çok gecikti yumurtlama ne zaman oldu bilmiyorum testler negatif 😂😂😂 sanırım adet olmadığım için psikolojik olarak hamileyim diye düşünüyorum hahah 😂😂
LaleC Benim pcosum var və ilk defa mart nisan aylarında adətim tam vaktinde oldu şaşırrmışdım gercekten. Və bu ayda oyle bekledim ancak olmadı 31 mayis da olması gerekiyordu. Adətimdən 3 4 gün öncə göğüs hassasiyetim başlar daha sonra adət sancıları o zaman bilirim adət olucam. Ama bu ay ara sıra gəlib giden sağ kasımda bazendə tam rahmimde bir sancı var göğüsünde hic bir şey yok. Bide tansiyonum düşüyo. Geçmeyen baş ağrısı da var 2 gündür. Annemin zoruyla test yaptdim rüyasında görmüş du 31 mayısda ama negatifdi. Yinədə sanki hamileyim hissi var sanki içimdə bir bəbə var gibi anlamıyorum çok mü istiyorum diye boyle ama hic boyle hiss etməmişdim ordaymis gibi