Ygmr01 Kızlar sorum belli. ( paket değil adet) Bebeği doğmuş anneler deneyimlidir diye düşünüyorum cevaplarsanız sevinirim. Hangi bedenden ortalama kaç tane kullandınız hatırlıyor musunuz? Ya da stok yapmış anneler kaç tane aldınız? İndirim gördükçe almayı planlıyorum ama kaç tane alsam bilemedim.
momofmychildren Ygmr01 ben bebek bezinde stok önermiyorum bebeğinizin cildine iyi gelip gelmeyeceğini bilemezsiniz bu yüzden bence stok yapmayın
Pamuk Ygmr01 Asla stok yapmayın. Biri pişik yaptı,biri sızdırdı 4. marka bezde bulduk. Prima ciğer gibi pişik yaptı. Sleepy anında sızdırdı. Goon hem pişik hem sızdırma yaptı. En son baby turcodan memnun kaldık.
asell13 Ygmr01 80 adetli paketlerden 4 paket diyebilirim molfix pure soft bez ıslak mendil öneririm gayet güzel 👍
MuhammedYusuf56 Ygmr01 benim 5. Gebeliğim benim bebeklerim zayıf doğduğu için hep ilk önce bir paket bir numara evi beybi kullandım çok memnun kaldım bundada öyle yapıcam çünkü bebekler çok çabuk kilo alıyor bence stok yapmaya gerek yok gerekli olunca alırsınız bebeğinizin kilosuna göre hayırlı su gibi kolay doğumlarımız olsun
Ygmr01 momofmychildren tabi haklısınız ama tek bir markadan gitmiyorum. Molfix sleepy goon aldım şimdiye kadar. 4 bedene kadar aldım hatta. Elimde kalacağını da düşünmüyorum. Olur ya da olmaz bilemem tabi ama sonra ki gebeliğimde kullanacağım. Benim için şu an adet önemli🙏
Nuraytmn Ben goon aldım 1 numara 180 küsür tane 2 numara 200 tane aldım 3 numara 200 tane aldım yetmezse ara bez alırım dedim
Ygmr01 Nuraytmn benimde 1 numara 80 tane anca vardır. Çok almak istemedim onu. Doğduğunda duruma göre alırım artık. Diğerleri ortalama aynı
amayinedeiyiilerledim Ygmr01 bezlerin de kullanım tarihi oluyor. Lütfen sonra kullanırım diye stok yapmayın. Bebeğinizin cildine göre almanız daha mantıklı
Gizem9688 Ygmr01 ben de 100 tane goon 1 no, 70 tane prima premium care 1 no almistim. Dün migros indiriminden 124 tane molfix 2 no, 104 tane molfix 3 no aldim. 27 haftaliğım. Insallah hicbiri pisik yapmaz da rahat rahat kullanirim
asell13 Ygmr01 belirtmemişim ama 1 numara için 4 paket dedim daha 2 numaraya geçmedik ama muhtemelen 5-6 pakette 2 numara gidecek çok sık değiştiriliyor bez
Mom_boy Ygmr01 8 paket 1 numara bez almıs eşim cok almıs Bana da sormamıstı büyük ihtimalle kullanamıycam o kadarını bittikce almak cok mantıklı
metemom_ Mom_boy ay ben bir paket aldım bir numara bana çok geldi hemen büyüyorlar anneme çok diyince ped yerine kullan bile demişti 😂
Burcuu_frt Ygmr01 yenidoğan günde 7 8 defa alt değişiyor 1 numara 2 5 kilo arasında oluyor bu hesaba göre 1 numaradan 200 230 tane gider