Mervecvk94 evet aşırı zayıf başladım ondan olabilir, normalim 52 kilo filandir benim ama hamielleik öncesi 48′e kadar düşmüştüm istemsiz. Yine de 6 ayda +16 kilo az değil, doktor normal dese de, endişeleniyorum, şeker yüklemem bu hafta olacak inşallah olumsuz bir şey çıkmaz 😅