rizelianne Çalışamaz raporunu 32+0 da almak lazım yoksa 32 haftanın herhangi bir gününde oluyor mu bilginiz var mı arkadaşlar?
Babyy_1 rizelianne 32 nin herhangi bir gününde alabilirsin yeter ki 33 e denk getirme. (Örnek 32+6 da bile alabilirsin)
rizelianne Babyy_1 öyleyse çok iyi ya birkaç yerde tam 32 de alacaksın vs diye okudum da merak ettim. Çok teşekkür ederim ☺️