Emferr 1nisanda sezeryanla ölü doğum yaptım tekrar istiyoruz sezeryandan sonra 6 7 ay sonra gebe kalsam bı sıkıntı olurmu cevaplar mısınız
myangelson Emferr doktorunuza sorun. Bana 2 sene bekleyin bana sorarsaniz ama 1 sene kesinlikle istemiyorum yasak dedi
melissannesi Emferr bence 7ay çok erken he yokmu dersen benim yakın arkadaşım 40 ı çıktı hamile kaldı ve ikiz gibi büyüyorlar şükür sorunda yok Ama kendi sağlığın için en az 1 yaş bari bekle
melissannesi Emferr çok üzüldüm saburlar versin rabbim Sen doktor tavsiyesine uy canım yinede biz ne desek yersiz olur