Benimde 3. Gebeliğim ve normal doğurdum iki tane bunu sezeryan yapıp bağlatmak istiyorum doktorum kapalı yapalım diyor ama korkuyorum açıkçası sezeryan olmaktanda korkuyorum bende ne yapicam şaşırdım şuracıkta bekliyim bende 30+4 olduk az kaldı karar vermem lazım benimde