Bende negatif doktorum kedi köpek dıskısından çiğ et tavuk yumurta şarküteri ürünlerinden uzak durmamı çiğ meyve ve sebzeleri en az yarım saat sirke de bekleterek tüketmemi ve testi 2 ayda bir yenilemem gerektiğini söyledi ilk gebelikte bakılmamıştı şimdi ikinciye hamileyim 10 haftalık zor oluyor benim için mahallenin kedi ablası gibi bişeyim ama önce benim evladım