Minigiim-vebenn52 Nergiz7 evet vermeseler bile gidip hemşirelerden istersin ben istemiştim yanımdakileride evde kullanmıştım valla 😂 hasta bezi bebek bezi ıslak mendil her şeyi veriyolar
huzunluponcik Nergiz7 ilk doğumdan çıktıktan sonra takıyorlar sonrasında kendimden depend kullandım ben
myangelson Nergiz7 lohusa pedi verildi bana zaten acil alındığım için yanımızda yoktu ne zaman istesem verdiler. Doktora muayeneye indim orada bile asistan ped vereyim mi ister misin diye sormuştu
eceyc314 Nergiz7 veriliyor. Bana yedek verdiler, dolabıma koydular. Ama verdikleri cırtlıydı, ben kilot şeklinde olandan almıştım daha kullanışlıydı.
Serendipity16 Nergiz7 evet ben kaç kere istedim hemen verdiler ben kendime depend koymuştum onu hiç kullanmadım hasta bezi daha pratik geldi