Masym34 35 haftalıkken sancım full Dü ama hissetmiyordum açılmada olmamış o sancıya karşılık yatış istedi sezeryan için ben sancımı hissetmiyordum sezeryan da olmak istemediğimi belirttim hissedince geliceğimi belitrtm çıktım hala oluyor ama açılmam yok normal istiyorum ama zor oda bu gidişle sz olucak