Merhaba sevgili anneler, anne adayları ve anne olmak isteyenler 🥰
Öncelikle herkese sağlık, mutluluk, huzur dilerim. 😇
Normalde gittiğim doktorum (27 haftaya kadar aynı doktora gittim) sezeryan yapıyormuş sadece. Bende hiç sormadım, doktora tavsiye üzerine gitmiştim. Neyse gel gelelim, önceki doktoruma her gittiğimde hersey yolunda, hiç sorun yok, şeker yüklemesi yapıldı sonucu çok güzel vs diyordu. Normal doğuma girmediğini öğrenince başka bir doktora gittim bugün. Doktor bana şekerin var dedi, kan değerlerim normal değilmiş. Bebeğin 19 gün önden gidiyor çok kilo almış normal doğum olmaz böyle giderse dedi. Suan çok sıkı diyete başlamam lazım ve birazda moralim bozuldu. Sizin başınıza geldi mi böyle bir durum.