Asya-asel Kizlar 10 haftalık hamileyim ama sürekli nefes nefese kalıyorum gece gündüz normal mi 3 gebelik yaşadım ama hiç birinde olmadı yavaş hareket etsemde yine aynı benim gibi olan var mı
3_oglan_annesi Asya-asel şuan 19 haftaligim aynısını yaşıyorum sabhdan öğleye kadar suruyo sonrası normale dönüyorum ama bnde anlamdm normal mi bnmde üç. gebelik 🙈