Kaya_tarhn Merhaba arkadaşlar persembe günü 15:59 sezeryan doğum yaptım dün taburcu olduk gaz çıkarma oldu ama maalesef büyük tuvalet daha olmadı ne yapmam lazım
Eko93 Kaya_tarhn ben kizilcik serbeti ve kayisi hoşafı içtim. Sakız cignedim. Corba ve patates puresi yedim. Bol bol sakiz çiğnedim ayni günün akşamı wc ye de çıktım.
Irem9694 Kaya_tarhn aynı problem bende de var komposto da içtim ama sadece gaz çıktı tuvalete çıkamadım :/
ipeklinaismom Kaya_tarhn bende Perşembe olmuştum pazar çıkmıştım ekstra bişey yapmadım ama katı çok yemedim bol su ictom
Kaya_tarhn Bnde gaz çıktı hala da devam kuru kayısı bol bol su içiyorum kayısı meyve suyu ama Yok gaz var sadece o çıkıyor