Damla Benim kızımın adı Öykü Belis çok isteyerek ve severek koyduk , önereceğiniz kız bebek isimleri varsa yazın hamişlere fikir olur 🩷🪷🌷
dogurangaplumba Damla ilk kızımın adı İlayda ikinci kızımın adınıda ablası Melisa istedi Melisa koyduk
Deletedmom_115 Damla kızımım adı Beste şimdi hamileyim eğer yine kız olursa Defne koyacağım erkek olursa bulacağız artık bir şey
dogurangaplumba Rabiul kaç haftalık oldun kız ben doğurdum büyütüyorum 🤣🤣 vaktinde gelsin inşallah bebişin❤️
ipekkus Damla kiźçem oldu kızımın adı İpek O isim olmasaydı listem de Leyla Gökçe Nazli yasemin Ayla Gülçin zeynep Cemre