Kızlar merhaba daha önce toskoplazma testi olmuştum sıkıntı yoktu dün gece 1 aylık falan minicik bı sokak kedisi denkgeldi çok tatlı yalnız kimsesiz çok üzüldüm eşimle eve getirdik fakat evde 4 yaşında tekir kedim var asla kabul etmedi ve bizede yaklasmadi o yüzden bugün sabah ona kartondan yuva mama su falan koyarak disaraya götürmek zorunda kaldık evin yakınlarında en azından besleyelim diye (aşırı üzgünüm ağlıyorum bıraktığımızdan beri) sorum şu ben baya bı sevdim bu kediyi zaten üstümden inmedi 27+3 haftalığım sizce herhangi bi sıkıntı olur mu benim ve bebeğim için ?