Lolli Kızlar regl gecikmesinin ikinci günü hem idar hem kan testi verdim negatif çıktı. Bu şekilde olup sonradan gebe olduğunu öğrenen var mı? Geç döllenme olabilir mi?
sutlukahve_ Benim gecikmenin 8.gunu kaset testte çok çok silik çıkmıştı hatta kamerada bile görünmüyordu belki sizde de öyledir gecikmenin8-10.gununde yapmak daha sağlıklı
Lolli sutlukahve_ belim ağrıyor, midemde hassasiyet oluştu. Duygusal olarak da hassasım içimdeki his gebelik var diyor. Belki geç döllenme diye umuyorum. Teşekkür ederim cevabınız için biraz daha beklicem 😇
sutlukahve_ Lolli bunlar hamilelik belirtisi de olabilir regl de olabilir inşallah güzel haberler alırsın 🤲🏻