Ayliz_bebek Transferden sonra ne gibi belirtileriniz oldu yada olmadı kızlar paylaşabilirmisiniz ? Transferimin 4 günü bu gün☺
Melek156 Ayliz_bebek benimde 4. Günüm dün ara ara bel ağrısı yaşadım ama bugün yok gibi belirti arama çünkü çoğu insan tutmadı diye üzülüyormuş belirtisi yok diye sonra pozitif darısı bizlere inşallah
Sumeyyeky Ayliz_bebek sadece adet olacakmışım gibi kasıklarımda ağrı vardı başka belirtim olmadı 7. Gün falan da geçmişti ağrılar
Smeyyye Ayliz_bebek adet olacakmışım gibi kasklarim ağrıyordu hatta ben tutmayacak heraldr adet olacam falan diye dusunmustum
cigdemusta07 Selam arkadaşlar benim 7. Günü bel ağrısından ölüyodum yatamadım 2 gün sürdü ağrı ve dün kan testi yaptırdım pozitif 10 gün beta 305 darısı başınıza inşallah 🤲🏼🤲🏼🙏🙏
dilaraulusoy Ayliz_bebek canımm ben ilk bebeğimi tüp bebekle kucağıma aldım hiç belirtim olmadı sadece hep yattığım için tansiyonum düşüktü. 2. bebek kendiliğinden oldu bunda da nerdeyse uyku hali dışında yok