Nurnisanur İlk defa bebeğini kucağına alanlariniz emzirme döneminizde kilo almış miydiniz veya verdiniz mi, iştahi herkesin açılıyor mu
Sermec27 Nurnisanur ben vermiştim aksine doğuma 55 kiloyla gitmiştim 49 la çıkmıştım 2 ay içinde 45 lere kadar düşmüştum
Opheliaxxx Nurnisanur doğumdan sonra beş gün içinde doğum öncesi kiloma dönmüştüm. Şimdi emziriyorum doğum kilomu geçmeme az kaldı 😂 inanılmaz acıkıyorum inanılmaz derecede tatlı istiyo canım ki tatlı falan seven biri değilim. Ama eğer yemesem irademi korusam emzirme çok zayıflatıyormuş
BabyAta Nurnisanur ben 59la hamile kaldım 65le doğum yaptım. Doğumdan 10gun sonra 56ya düştüm suan bir buçuk ay oldu 54 kiloyum 🤷🏼♀️ ve hamileliğimde yemediğim kadar çok yiyorum
sudedemirr Nurnisanur kilo alanlar bence süt olsun adı altında yemeği abartlardır bence 😂ben çok kilo vermiştim
lena1234 Eğer doğru beslenirse emzirme döneminde kilo vermeme imkanı yokmuş. Bir insanın en hızlı kilo verdiğini yağ yaktığı dönemmiş. Ama ne yazık ki iştah açılıyor. Tiktokta yabancı bi doktor günde 2000 kalori yaktığını söylüyordu emzirmenin
Nurnisanur sudedemirr bilmem olabilir de,iştahı açılan da vardır ama mutlaka herkesin bünyesi farklı işte
gdaslik Nurnisanur eğer tatlı abur cubur çok şekerli şeyler tüketmez bol yeşillik bol sebze ve protein tüketirsen aksine kilo verirsin. Ama uykusuzluk desteksizlik iki arada bir derede ne bulduysan ye moduna girersen kilo alınıyor ben kilo almıştım. Emzirmeyi bitirince aldığım kiloların hepsini beslenme ve sporla vermiştim. Sonra verdiğim kilonun birazını geri alıp. tekrar hamile kaldım.