37 haftalık hamileyim ve dün geceden belime sancı girdi ve hala geçmedi böyle sanki ortadan ikiye ayrılıyor belim düz bir şekilde yatamıyorum sırtımın üstüne yatamıyorum yani eğilip kalkarken zorlanıyorum ve akıntında çok fazla sizce ne yapmalıyım bu durumu yaşayanlar varsa yazabilir mi