kizlae merhaba adetime 3 gün kala test yaptım böyle silik çıktı ama hiç ihtimal vermiyorum sadece günlerdir sol kasık ağrım var o yüzden yaptım bide iki gün önce kahverengi leke geldi adet Olcan sandim devamı gelmedi. Sorun şu ben iki kere hamile kaldım ikiside düşük oldu malesef ama ikisindede bu zamanda hissedilir şekilde mide bulantısı vardi ve bide karnımda gaz sancisi gibi olurdu şuan bunlar yok hani belirtim değişmiş olabilir mi ? 4 yıldır evliyiz ve çok istiyoruz lütfen dua edin bizede 🙏🏻