Kusura bakmayın da burda yorum yapanların hangisi doktor ? hangisi kadın doğum doktoru ? Hangisi perinatalog? Aşı karşıtları gibi şimdi bir de bunlar türedi , otizm yaptığına dair sıklığın arttığına dair kesin kanıt olmadığı da belli. Ben profesöre takipliyim aynı zamanda perinatalog ben kendim de doktorum ve folbiol kullandım her gün yarım. Allahın izni ile sıkıntı olmadı olmayacak da. Aynı anda decavit ve gynotardiferon da kullanıyorum ikisinde de folik asit var. En iyisi güvendiğiniz kadın doğum doktorunuzdan bilgi almanız. Tıbbi bilgisi olmayan insanlar burda gelip yanlış yönlendirme yapmasın lütfen