Ben Kuşadasında oturuyorum gözde hastanesi temiz hastane odaları temiz bakımlı ama ilgili alakayı tam bilemiyorum. Ben söke egemed de 2.ci doğumumu yapmıştım memnun kaldım doktorum çok iyi 3.cü hamileyim Allah nasip ederse yine egemed de kendi doktorum da doğumumu yapacağım.