Arkadaşlar merhaba. Biz 2018den beri çocuk sahibi olmaya çalışıyoruz. İki aşılama, bir tüp bebek, bir rahim filmi, birer laparaskopi ve histereskopi öyküm var. Her seferinde hiçbir problem yok hamile kalman için dendi. Tüp bebek 6 haftalıkken düştü. Eşimden de hep sperm örneği istendi. Devlet özel nereye gittiysek hız, hareketlilik ve sayı iyi denip gönderildi. Bu ay tüp bebek tedavisine başladım tekrar yumurta toplama işlemi yapıldı ikinci günü aradı hastane eşinizde globospermia akrozom eksikliği sorunu var sperm yumurtayı dölleyemiyor dedi. Daha önce bunu size kimse söylemedi mi dedi. Hayır dedim o kadar doktor gittik diyen olmadı. Sizin piezo elektrik şoku tekniği ile tüp bebek yaptırmanız lazım başka türlü sperm dölleyemez olmaz dedi. Eşinde böyle bir problem yaşayan var mı? Neler yaptınız