miavega Sevdess defne isminden bana kus geldi artık 😭etrafımda ve tanıdıklarımdan duyduğum 3 tane Defne var bu sene doğan 🤣 Birce çok tatlı bence
Leilani Sevdess iki isimde güzel ama Defne çok var bu aralar. Birce de çok asil duruyor o yüzden Birce diyorum
elmaelmaelma Daha da kafanızı karıştırmak istemem ama gülce de düşünebilirsiniz belki ☺️ İkisi arasında birce daha iyi.
BirAskMasali1323 Sevdess Bizde Defne Ada düşündük millet define adası diye dalga geçer dediler dedim ne güzel işte define değerlidir benim kızımda değerli 🥰💕dalga geçerlerse alırlar cevaplarını..yani demem o ki her isme bı kulp buluyorlar sizin içinize hangisi yatiyosa onu koyun..Benim oyum Defne den yana💕
miavega Sevdess heee ahahaha ya öyle düşünürsek her isim için bir şey bulunur 🥲 ben Talya koyacağım salya demelerini bile göze aldım 🤣
BirAskMasali1323 miavega Bizde Defne Ada düşündük bı ara millet define adası diye dalga geçerler dediler😂bende dedim ne güzel işte define değerlidir benim kızımda değerli dalga geçerlerse alırlar cevaplarını eşim Ada ismine çok sıcak bakmayinca Ada dan vazgeçtik Defne Lina düşünüyoruz şimdilik bakalim degisedebilir…yani demem o ki her isme bir kulp buluyolaro yüzden millete bakmamak gerek
Sevdess Minupa--03 iki isminde anlamları öyle güzel ki, isim enerjileri de çok güzel. Oyüzden kararsızlığım.. birce isminin en güzel yanı Türk ismi olması. Defne yunanca köklü bir isim