petitehatunn Ed4 erkekler kadınlara göre saha anlayışlı oluyor sanki benim pamuk gibi bir doktorum var valla. ben kadın doktorlarla pek anlaşamıyorum sanırım
Yesim_dmrcn Her zaman erkek doktorcuyum. Eşim istiyo diye kadın doktorla başladım. 16. Haftada değiştirdim. Daha enerji alıyorum ben erkek doktordan
Derinnge34 Benimkide erkek çokta memnunum. İki ayrı bayan doktora daha gittim yok yani sevemedim bayan doktorlar hep bi kibirli geliyo sorularıma yanıt bile alamıyorum.