leylos01 benim hiç şişliğim olmadı doğumdan önce. Doğumdan sonra da bacaklarımda oldu, ayaklarımda oldu. Her zamanki terliğimi giydim. Nedense sizin için de 40 numara değil de 39 daha iyi olacakmış gibi hissettim. Bünyeye göre değişir tabi haftanız da eylem olduğu için ödem olup olmayacağını bilemezsiniz