miavega Kızlar günaydın, 29 haftalık gebeyim. Özellikle sabahları ayaklarımın altı çok ağrıyor. Gece uyanınca tuvalete giderken bile ay uy diyerek gidiyorum. Yaşayan çözüm bulan şu iyi geliyor diyen var mı aranızda ?
annesinin_alparslani miavega 39+2 deyim 5 günümüz kaldı gelmiyor kızım oğlum tamda bu haftada doğmuştu benimde dizden aşağısı şiş ayak tabanlarım ağrıyor özellikle sol ayağım altında da şişlik çıktı topal topal yürüyorum resmen soğuk suya koymak iyi gelirdi 1.2 kere koydum ama oda sancı yapar diyorlar bende ne yapicam bilmiyorum
miavega Razismom evet ya, ben ayaklarımı yükseğe koyup uyuyorum yine de öyle uyanıyorum. Hiç yürüyüş yapmam ona rağmen ayak tabanı ağrısı çekiyorum bir gün fazla ayakta kalsam ertesi gün her ayağa kalktığımda oflayıp pufluyorum 🤣