Merhaba ,ben yaklaşık 13.hafta bitiminden beri kullanıyorum sabah aç karnına içiyorum sonrasında 1 2 saat sonra kahvaltı yapıyorum tek sıkıntım afedersin tuvalete çıktığımda simsiyah renkte ve kötü koku oluyor ve biraz da kabızlık var ilaçtan mı onu tam anlayamadım ama onun dışında herşey çok şükür normal 🥰