30/05 de 2. Normal dogumumu yaptım hastaneye geldiğimde 7-8 cm acıklıgım varmış nst ye bile baglanmaya vakit bulamadan kendimi doğum masasında buldum ama bu gecen yarım saat biraz zor gecti alltan acıklıgın tamamlanması olayını suyu patlatma olayını başını kanala oturtma olayını hep elle ve zorlayarak yaptıkları ıcın cok zor oldu kesim yok 3-4 tane düzeltme dikişim var o kdr gelelim 38-2 de doğum sürecine gelene kdr neler yaptıgıma aslında hiç bilinçli olarak yaptıgım tek şey hurma yemek günde bie fincan adacayı içmek oldu onun dısında bir cocugum daha oldugu ıcın hamileliğim boyunca cok hareketliydim hep 38-1 de kontrolüm vardı acıklıga bakmadı doktor baksa belki vardıda haftasonu dpgurursun sen artık dedi haftasonuna kalmadan ertesi günü dogurdum hisstmiş gibi o gününün akşamı plates topunda zıpladım squat yaptım ertesi gün kızımı krese bırakıp oturmalı eğilmeli çömelmeli temizlik yaptım nişanım geldi ara ara sancım geldi tamam dedim akşama gelicek yetmedi akşam eşim işten gelınce markete gittk markeette sancı ceke ceke dolandım aldıklarımızı eve getirdik yerleştirdim duşa girdim nişanım daha coğaldı sancım cogaldı arrık hadi zamanıdır dedim 22:20 de doguma girdim 22:48 dogurdum darısı bekleyenlere olsun insallah