Alminaa1 Bir gebenin günlüğünden almıştım ovulasyon testi içinde 10 dkı geçmiştir o yüzden bende acaba dedim 4 gün var teglime
myangelson Alminaa1 o zaman adet gecikmesini bekleyip tekrarlayin varsa koyulaşma olur. Rabbim gönlünüze göre versin 😊
sutlukahve_ Benimde bu şekilde çıkmıştı ertesi gün erken gebelik yapmıştım o daha net belliydi hemen çıktıysa gebelik var yüksek ihtimalle pazartesi kan ver istersen bi