Doktorların (bazılarının) önerdiği pozisyon sol tarafa dönük yatmak bebeğe kan güzel gidiyormus deniyor. Ama bazı doktorlar da istediği pozisyonda yatsın gebe sırt üstü sadece kalp çarpıntısı yapar tansiyon yükseltebilir deniyor. Yine de yapabiliyorsan sol tarafa dönüp yatmakta fayda var diyebilirim 📌