Zaman geçsin istemezken artık dogurmak istiyorum 35+6 oldum ama 2 haftadır huzurum yok cok rahatsızım Bağışıklıgım düştü gibi igce sürekli hastalanıyorum Grip oldum yine ve geceleri gram uykum yok agrılarım oluyor ne tarafa yatsam orası tutulur oldu 🥲🥲insallah bir dahaki haftaya dogru dogururum cok kötüyüm cidden 😔😔