Lovely77 benim 12.haftadan beri asagida. Dikkat etmeniz gereken cok ayakta durmayin, asagida olduğu icin bebek baski yapiyor, çömelmeyin, ev isi yapmayin, cok gezmeyin daha sakin yavas yasayin, imkan varsa uzanin dinlenin. Doktorum rahim balon gibidir sistikce yani büyüdükçe rahim agzindan uzaga gidebilir dedi. Rahim agzini tam kapatirsa zorunlu sezeryan olunuyor, rahim agzina yakinsa normal dogum sansi var. Benim doktor 28.haftada belli olur o zaman konusacagiz doğumu dedi. Tansiyon icinde yuksekse aspirin kullanmaniz gerekebilir tansiyonu düşürüyor bebeğe giden basincli kan akışı normale dönüyor. Seker ve tansiyon bizim icin degil ama bebek icin cok onemli mutlaka takibini yapin, tuzlu yemeyin tansiyon yukselmesin