Kızlar dört düşük yaptım rahmim T şeklinde olduğu öğrendim rahîm düzeldi ama şimdide tüplerim sıvı topluyor şişiyor ama bu sadece rahîm filmimde görülüyor ultrasonlarda yok tüp bebek yaptırdık tutmadı doktorlar almak ve almamak arasında kaldı ama yaşın çok genç diyorlar alma taraftarı değiller birde bu işin antibiyotik tedavisi varmış ama her doktor bunuda yapmıyor Ankara da önerebilceginiz bir doktor varmı eğer tüp bebek uzmanı olursa embriyoları da taşımak istiyorum.