FyA Srfe01 e ilk çocukta tek isim kullanıp halaaa 2. De neden 2li isim konusunda ısreacısınız 🤣🤣🤣 🙄🙄🙄 tek isim beden koyamıyosunuz şart mı ???
Srfe01 FyA yook öyle değil ilk isim kayinbabamin ismi ilk torun eşim rica etti bende sorun yok koyalım dedim sonrada bizde ayıp olur dediler eşim doğulu yani babasinin ismiyle hitap etmek ayipmis e niye koyduk ozaman demi 😂 öyle yani
FyA Srfe01 anladım hayırlısı ne diyim ozman bitane Miraçlı vardı hatırlayamadım da bende bebeğime Miraç koyucam nasipse bakalım 😇