Aysemm44 38+6 olduk bi an korku sardı bu saate 😂genellikle kızların doğumu daha kolay oluyor dediler 2’ci doğum yapan varmı
Elifecemom Aysemm44 ilk doğumum aşırı zor ve kötüydü 40 günde toparlanmadım ,1 ay önce 2. Doğumumu yaptım çok şükür iyiydi ve nerdeyse ertesi gün toparladım 1 hafta sonra 12 kişilik kahvaltıya misafir çağırdım sezeryan doğum yaptım 😊
Zeyyno_ Aysemm44 Benmde ikinci gebeligim kimisi kolay kimisi zor diyo valla bence akışına bırakın Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🥰🥰
Aysemm44 Minnosanne- Ben erkek doğurdum eşimi doğum esnasında dövmüştüm gerisini sen düşün 😂onu Tarık sıra kızda bakalım nasıl olacak 😂
ZeynepDuru17 _almirasmom ikinci kolay da üçüncü sezeryan da ben ölüyorum sandım Allah’ım o yolda kimseyi koymasın 🥹😅😒
Aysemm44 Zeyyno_ Sadece merak ediyorum acaba nasıl olacak su mu gelecek sancı mı tutacak doğum nasıl başlayacak 😂
Aysemm44 Zeyyno_ Benim ilki ben 1 hafta erken yatmıştım hastaneye 41 haftada sümüksü kan geldi öyle alındım bunu çok merak ediyorum
2727dfne Aysemm44 bence herşeyi bildigimiz icin daha korkunc olacak bide ben ilk dogumda herşeyi izlemiştim benim korkum x2 katı nasıl kestiklerini actıklarını görmüştüm 🤣😥
Elifecemom Aysemm44 sezeryan doğum yaptım ilk doğumumda 40 günde zor toparlarken 2.de 1 hafta sonra tamamen toparlamistim çok şükür, benim 2. Çok kolay oldu 😊
Aysemm44 Elifecemom Ben acil olmadığı sürece asla sezeryan olmam hastaneyede söyledim bakalım sonum ne olacak 😂