Echanim Kızlar hareket hisseden varmı durumlar nasıl bende çok nadirde olsa kalp atışı gibi bisiler oluyor acaba bebek mi 🥹
Maryamry Echanim bende ikinci gebelik hala yok 😅 ilk 20+4 hiss etmişdim kilom olduğu için geç ola biliyormuş
Melegimolsun Echanim 17+3 olduk bir haftadır hissediyorum özellikle yorgun olmadığımda 3. Gebeliğim bazen de evet kalp atışı gibi oluyor.😊 Sizin cinsiyet belli mi
tugceustuner0405 Echanim Bende öyle hissediyorum acaba yanılıyor muyum diyordum şimdi yazınızı görünce ikna oldum 😅☺️
Dilek_04 Ben 27 haftalığım ilk hissettiğim zaman öyleydi minik kalp atışı gibi pıt pıt oluyordu gün geçtikçe daha sert olacak hareketleri 🥰
Melek_cebrail 17+4 Daha hissetmiyorum 2. Gebeliğim bende ilk gibi heycanlıyım 14 sene var ilk gebeliğim ile arasında
Echanim Melek_cebrail maşallah baya ara vermişsiniz 😊saglikla gelsin tez vakitte hissedersinjz inşallah
Beetuull Echanim bende hissediyorum ama hafif pıt pıtım diye seviyorum, ama bir kere 3 defa üst üste vurdu onu hissettim sadece 🫣diğerleri kalp atışı gibi 🤭